Monday 30 December 2013

Segala yang dihasrat tapi tak didapat adalah nikmat yang paling padat - A. Samad Said

Berikut merupakan kisah benar yang berlaku kepada Liv (bukan nama sebenar) iaitu adik kepada arwah Kartini yang mana kejadian ini terjadi pada 20 September 2013...
"Tadi petang sy g car wash permai kgu..kebetulan my frend cal ajak minum...so kmi pg la kdi desa bayangan... so mgkn takdir kn... ada lapan ka 10org bertopenng manusia ni..saitan mcm.nek 3 buah keta.. 1van 2 waja..kmu phm2lh apa..dorg berceta2dgn suara yg kuat mcm sialhbs dorg xnmpk sy...itu dog2 nmpk blkg sy aja kotttt...kantoi dorg.. butir perbualan.. kes bunuh itu pagi bla2....bla.blaaaa... tidak siok bh kerja klo x satu kepala.. semua sy dgr .... skli sy xtahan sy pusing suara yg mcm dog semua diam bah...satu bnyi pn tiada..mcm apa ar mcm itu hanjing yg sakit.skli sy g toilet gara2 panas...xsmpi seminit kottttt2222 dogy semua nek kereta... itu muka mcm tiada nyawa..sialll btl dog2..berketawa mcm itu nyawa pattung..shit pnya dog.....sy ne x suka jg memaki..tp klo sdh begini...jahanam namanya... syukurlah...hari ni kebenaran itu sdh nyata...."
*mohon maaf atas kekasaran bahasa. saya sebagai admin kepada blog ini yakin dan pasti bahawa Liv bukan jenis yang berbahasa kasar sembarangan. 
Untuk makluman kalian, perbicaraan seterusnya akan diadakan pada 23 dan 24 Januari 2014. Diharap si tertuduh bersama peguambelanya tidak cuba untuk menegakkan benang yang basah. sudah terang lagi bersuluh, ini kan lagi tidak mahu mengaku membunuh.  



 
 

No comments:

Post a Comment